Freitag, 9. Januar 2015

Karte/ card *Oldtimer*

Diesen fantastischen Oldtimer- Stempel habe ich u.a. von der lieben Rosie zum Geburtstag bekommen und mich irre darüber gefreut. Natürlich müssen meine neuen Stempelchen dann auch eingeweiht werden und so ist diese Karte entstanden. Ich denke, so habe ich gleich eine Männergeburtstagskarte. Damit tun wir uns ja meistens ein bisschen schwerer.
***
These fantastic classic car stamp I have, among other things I´ve got from the really nice Rosie at my birthday and I was thrilled about it. Of course, my new rubber stamp must then also be inaugurated and so I created this card. I think so I have a man's birthday card as stock. To made birthday cards for men is mostly a bit harder.


Kommentare:

Silvia(Barnie) hat gesagt…

Eine schöne Karte und in der Tat perfekt für einen Herrengeburtstag.

Paper Creations by Shirley hat gesagt…

Beautiful vintage design, it would be great for a 'man card'. Your artwork is wonderful. Thanks for visiting my blog, Shirleyxx